2010. március 28., vasárnap





>Sziasztok!




Vajas Mária vagyok.
A Művészeti Szakközépiskola elvégzése után jelentkeztem a Magyar Iparművészeti Egyetemre. 1998-ban szilikát szakon porcelántervezőként szereztem diplomát. 1997-től tagja vagyok a Fiatal Iparművészek Stúdiója Egyesületének (FISE). E szakmám terén több csoportos kiállításon vettem részt.
Vonzalmam az építészethez arra késztetett, hogy lakberendezői képesítést szerezzek 2001-ben.Ezt követően a debreceni Medgyessy Ferenc Gimnázium és Művészeti Szakiskolájában tanítottam művészeti oktatóként modern kerámia elméletet és gyakorlatot.
2002- 2004 a Telmex RT. Bútoráruházában voltam lakberendező, tervező. Részt vettem irodák és irodaházak berendezésének kialakításában, bemutató lakások tervezésében (Riverside apartmanház), konyhák tervezésében, és azok kialakításában (Praktiker).
Ezután a családtervezés felé fordultunk, így az alkalmazotti munka véget is ért.
Eközben kezdtem el tanácsadással és lakberendezéssel foglalkozni. Számos lakótér szépült meg és lett otthonosabb a segítségemmel. Kicsit belekóstoltam a kerttervezésbe is, ahol egy kertépítéssel foglalkozó cég kért fel látványtervek készítésére.

Egy évig dolgoztam művelődésszervezőként, majd a Nyíregyházi Főiskolán tanársegédként designt, kézműves gyakorlatot, környezet kultúrát, művészeti kurzusként, kerámiát tanítottam.

1 megjegyzés:

  1. Ajánlom mindenkinek, aki üzleti hitelt keres, Benjamin úrnak, aki négy millió dolláros hitellel segített vállalkozásom elindításában, és ez gyors volt. Amikor kölcsönöket kaptak tőlük, meglepő volt, hogy milyen könnyű dolgozniuk. A folyamat gyors és biztonságos volt. Mindenképpen pozitív élmény volt. Kerülje a csalókat itt, és lépjen kapcsolatba Benjamin On úrral. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. ha üzleti hitelt keres.

    VálaszTörlés